Pagina's

maandag 2 december 2013

En het wordt.....?









Dit weekend liep in door de overvolle stad
met tranen in mijn ogen.

Net had ik mijn timmerlief aan de telefoon gehad
die doodleuk vertelde 
dat de grote freule naast de bakfiets mee fietste op weg naar huis...
Dwars door de stad.
Wanneer is dat gebeurd
dat ze van klein hulpeloos meisje
zichzelf getransformeerd heeft tot 
groooote peuter
die zelf door de stad fietst?
Ik kan dat maar niet bevatten
dat dingen zo snel gaan.
En toen ging de kleine freule ook nog
eens hele sinterklaasliedjes zingen.
Met 'Zie ginds, waaiende wimpels en huppelende paardjes' en al. 
Net twee...

Ik verzuchtte bij mezelf
als ze allemaal zo snel groot blijven worden,
dat ik dan wel wel baby's moet blijven maken...
(en dat is natuurlijk een grapje mensen. Echt)
Maar ook deze baby gaat zo hard!
Volgende week ben ik alweer op de helft.

Wat me op het volgende brengt...
Baby 3 is een ....?
Ik weet het nog niet
jullie wel?
Als jullie nou eens even lekker hardop gaan raden
(en eventuele naamsuggesties erbij)
én het volgende week goed blijken te hebben
ga ik gewoon weer iemand blij maken met een kado. 
De gelukkige rader/winnaar
mag kiezen dan uit
* Kerstpost van mij mét verrassingen erbij 
* iets gezeefdrukt door mij
* een pakketje samengesteld uit de vele kinder- young adult boeken die ik het afgelopen jaar toegestuurd kreeg.

Ik ben benieuwd! 


2 opmerkingen:

  1. Vanuit zonnig Californië denk ik dat het een meisje wordt. Echt wel dat DK met alleen maar vrouwen blijft! Liefs Geertje

    BeantwoordenVerwijderen