Pagina's

donderdag 28 november 2013

En de winnaar is...
































De charmante assistente
naam haar taak zeer serieus.
Ze trok een lootje uit de kom
vol enthousiaste reageerders.
Daarvoor zeer veel dank
want dat maakt het schrijven stiekem
duizendmaal zo leuk
als je weet dat er ook mensen meelezen.
Dus de freule roerde en draaide
en toen werd het nog even spannend
want ze had er twee in haar hand
waarvan ze er een meteen liet vallen.
En de winnaar is...
Annemieke!

Nou ja zeg,
mijn bloedeigen nicht
met wie ik doldwaze plannen maakte
voor een heuse tassenlijn...
Als dat geen voorbode is
van nog een productieve zeefdruksessie?!

Nou zit ik met een volgend probleem,
want ik beloofde de tas ook te vullen
en was van plan het prentenboek Het Hekje
erin te stoppen.
Maar ja, dat heeft Annemiek al
aangezien ze het met mij maakte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten