Pagina's

woensdag 20 maart 2013

Nieuw werk!
































Het is wat rustig op het hoofdkwartier van Marrits Tekst.
Zelfs mijn site wil vandaag de lucht niet in (wat ronduit verontrustend is),
vandaar een werkbericht hier.
Rustig schreef ik, een paar doorlopende klussen stopten helaas.
Ik kon de tijd wel even thuis gebruiken, dus geen sprake van directe paniek.
Maar nu ik alleen nog met tegenzin tegen de laatste verhuisdozen aankijk,
mogen er weer wat schrijfopdrachten komen!

Gelukkig kreeg ik nog wat mooie bladen binnen waar ik in januari en februari aan werkte.
Hierboven een artikel uit Mijn Skills (in de link zie je het volledige magazine)
over twee verpleegkundigen die mij vertelden waarom ze graag met ouderen werken.
Ik snapte het wel, maar dacht tegelijkertijd, wat een helden! Zwaar werk, tijd en mensen te kort.
Ik zou het niet kunnen.

Daaronder twee artikelen uit Strax Studeren (te bestellen bij Young Crowds,
en heel leuk om uit te delen aan bovenbouw leerlingen!),
waarvoor ik weer eens in het studentenleven dook.
In Rotterdam ging ik een dag proefstuderen bij de opleiding Pedagogiek.
Geinig om weer eens in de schoolbanken te zitten,
maar mijn hemel, wat voelde ik me stokoud ...
Er was een digibord (!), waar een student de aantekeningen op schreef (!!)
en die aantekeningen konden opgeslagen worden (!!!) en dan naar alle studenten gemaild (!!!!).
Met een piepklein beetje weemoed dacht ik aan mijn zolder vol ordners met aantekeningen.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Paniek voor niks: website doet het weer...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten