Pagina's

woensdag 15 augustus 2012

Ik zie, ik zie...












 Verbazingwekkend wat voor verzameling plaatjes mijn telefoon voor me maakte afgelopen week.

Een vreemde waarschuwing op een plastic zak.
(Het zal wel betekenen dat je hem niet over je baby heen moet trekken.
Maar als je voor zo'n inzicht een plaatje nodig hebt, kun je je afvragen of het überhaupt nog wel zin heeft om zo'n iemand te waarschuwen...)
Een buurthuis dat met boterhammen knutselt en deze stoeltjes in de vitrine zet...
Een gezellige krakersvoordeur
Ouderwetsche kauwgomballen, waar je kramp van in je kaken krijgt
Een papieren toren waar mijn eigen bloed, zweet en tranen inzitten. Iets met werk ja...
Nieuw haar, dat niet meer in mijn ogen kan zitten
Een romantisch verzoekje op een muur, waardoor ik toch elke keer weer vrolijk mijn straat in fiets.

Wat het een met het ander te maken heeft, weet ik niet.
Behalve dan dat ik het allemaal zie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten