Pagina's

woensdag 20 juni 2012

Schreeuw om aandacht














































Deze serie is alweer van 10 dagen geleden.
De laatste keer dat ik in mijn moestuin struinde.
Mijn moesje schreeuwt om aandacht, door overweldigend lekkere aardbeien te produceren.
Enorme hoeveelheden rabarber, bedwelmende pioenen, knapperige sla en uit de kluiten gewassen snack komkommers. En dan heb ik het nog niet eens over de bloemenpracht, van de kruiden wel te verstaan.
Zelfs de petieterige sliertjes sla en radijs hebben het klaargespeeld om plantjes te worden.
En ik zit maar in de stad.
Te druk om maar even langs deze pracht te fietsen.
Uit protest heeft de tuin ook een vernietigende plaag toegestaan: kweek. Tot de knieën.
En dat was dus 10 dagen geleden.
Ik begin spontaan te grienen als ik aan de stand van zaken vandaag de dag denk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten