Pagina's

vrijdag 15 juni 2012

Knisperend papier









































De deadlines waren al tijden geleden.
Maar deze week kwam ineens alles binnen: werk!
Nu eens niet op mijn beeldscherm of in flodderend printje.
Maar mijn teksten en foto's op echt knisperend papier.

Eindelijk het vakantieboek in mijn handen, vol puzzels en quizzen over Romeinen, forten en meer van zulks.
Hier kun je het boek lezen en bestellen, leuk!

Waarom ik al een tijdje geen eigen knutselproject had gedaan? Zie hier:
pagina's met Scoutingfrutsels.
Tak vol vakantieherinneringen, tekenen met licht,
een bijzonder vakantiekaartje sturen, een zandkasteel bouwen,
of een vakantielijst maken en zelfs een heus muziekintrument maken.
Ik deed het allemaal, hopelijk alle scouts straks ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten